onsdag 18 december 2013

IKEA OCH VINST



 

Efter frukosten va jag och kusin en sväng på Ikea. Jag skulle ha en sak till julklapp. Sen fick de höga krukorna i "lilla rummet" äntligen något i sig.
Jag sitter i kön till försäkringskassan men började på 362 i kön så det tar väl sin lilla tid.... Jag har ju min handläggare just för det ska gå snabbare och slippa köer men tänkte att detta handlar om något helt annat så jag ska inte belasta henne☺ Jag har ändå lite tid innan jag ska hämta barnen.
 
Förra året skickade vi inga julkort och tänkte inte göra i år heller, men sen vann jag julkort för en viss summa så vi tänkte ändå skickat i år, men mejlade med hon som hade hand om vinsten och hon sa att jag fick välja vad jag ville för summan i hennes shop istället, och barnen valde varsin sak och jag en, ska visa sen så ni kan gå in och kika på hennes fina saker♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥