torsdag 28 november 2013

JEPP, IKVÄLL RYKER DET!

Idag ryker håret!
 
Som jag väntat på att få klippa mig! Ikväll ska det bli av☺ Jag har tröttnat på trasslet som tjorvar ihop sig i nacken och så ser det alldeles torrt och tråkigt ut. Jag sov med inpackning inatt och hoppas det hjälper lite. Men jag kommer säkert ångra klippet, vill ju ha långt men det växer som ogräs så snart är det nere igen☺ Men äh, såå kort blir det ju inte ändå, ska kapa 1 decimeter eller 2....
Nya örhängen va det som låg i asken igår♥ De med hjärtat på☺
 
Linus fick ett par nya jeans av mig för ett par dar sen, de ska han inviga ikväll på julbordet, om han kommer iväg. Det lät lite imorse som jagärförkyldochontihalsen, födabarngårjuöversnabbaresådettaärvärre.... Typ så... Men jag ska köpa lite alvedon och halstabletter till honom och tycka synd om han, så kanske han mår bättre sen☺
 
Nu ska jag strax sticka, har ett ärende innan jobbet. Idag får jag jultiderna och det såg ut att bli endel jobb☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥