tisdag 8 oktober 2013

MÅLARKONST OCH SKOLBUSS

Hej hå, supersvårt att fånga den lila färgen på bild! Den blir alltid mer blå än lila. Men det tar sig! Idag målade jag och barnen klart det som ska vara lila, de ville gärna hjälpa till att måla och såklart de fick det❤️
De gjorde egna konstverk och ville gärna behållt det så. Men Thea är jättenöjd med sitt rum och det är ju huvudsaken!! Jag ska måla klart det vita imorn när de är i skolan så sen ska rummet vara helt klart! Bara göras mysigt med.
B va här imorse och vi tapetserade det sista, stackarn, både hon och hennes familj har tillbringat mesta delen här veckan som gick, känns det som... Hennes sambo bröt ju t o m ett ben i handen sist han va här....
Den här lille busen vet hur kattluckan ska användas, tur han är för stor bara!! Men han kunde ju lärt katten hur den funkar...
I söndags när Malin va här hade hon med sig grodtårtor till barnen. Vi glömde de igår så de fick efterrätt efter frukosten istället. Suuuupergoda!!!
Barnen åker skolbuss nu så jag och Jäger gick och hämtade de när de kom från skolan.
Tänk att de är så stora nu. Det kändes lite konstigt att lämna de vid bussen imorse och så åkte de.... Jag sa till Linus att helst vill jag köra efter och se så de kommer fram som de ska haha. Å tänk om de missar när den åker hem. Men nedå, de fixade det såklart galant❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥