lördag 26 oktober 2013

LITE YTLIGT

Haha, hoppsan så skitig spegel.... Men den här tröjan köpte jag på KappAhl, märket är Hampton, jag gillar deras kläder.
Den här skrikrosa va väldigt svårt att fånga färgen på! Men sååå snygg! Jag tror jag ska slå till på den svarta med.
Max fick en annorlunda (i mina ögon) tröja, ett under att jag köpte något annat än randigt... Men det va tack vare P haha ;-)
Men klart han fick en randig tröja med! Så himla fräsch och snygg turkos färg.
Denna toppen fastnade jag för när jag packade upp den! En typisk Thea-tröja♥
Tights va det jag gick in för att köpa egentligen för det va prio ett, sååå många snygga! Men dessa och några till fick följa med hem. De här va snygga, sen blev det några klassiska i olika färger.

Jag som inte är någon storfantast att gå och leta kläder i affärer tycker det är perfekt nu när jag ser när de kommer ut i butik direkt! Eller om jag packar upp. En helt ny värld har öppnat sig för mig hahaha. Men nu vet jag vad som kommer in och jag vet i vilket ställ jag ska leta - perfekt!

1 kommentar:

  1. en del har alltid gott om pengar så de kan handla massa saker//ove

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥