torsdag 31 oktober 2013

JÄÄÄÄÄÄÄÄSP

Jag undrar om jag nånsin kommer vakna till liv denna dag... De senaste dagarna har jag varit så trött så trött och igår la vi oss 20.30.... Jag har sovit 9,5 timmar inatt. 
Igår va jag hos min älskade farmor och kelade med denna gosbollen❤️ Det gör ont i mig när farmor säger att hon är gammal och trött!!
Sen när bilen va iväg och fick vintersulorna på så passade jag på att träna. Rejäl pw i lutning, det kändes i benen sen!
Jag ska hoppa upp 30 min nu med innan frukost och jobb. Det SKA bli en ny vana! Tänkte kanske 30min varannan dag och 1 timme varannan. Ut och springa nångång med. Det är fördelen med att börja jobba på förmiddagen, hinner endel innan :-)

Ah, Diesel är hittad! Jag hade inte sett henne sen söndagkväll men igår, ja jises, det va pinsamt, men nu är hon här haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥