söndag 20 oktober 2013

FLITIGA

Idag har vi varit hyfsat flitiga! Linus har huggt ner träd på baksidan så vi ska se alla djur som ska gå där ;-)
Jag har målat Max rum 1 gång så det ska bara målas en gång till men det får vänta i och med att de kommer imorn :-)
Familjen R va här i eftermiddags och hjälpte oss så ikväll blev det mitt efterlängtade Solsidan❤️ Som jag längtat! Men undra om det är jag eller Max som gillar det mest ;-)

Linus gjorde älgstek till middag, ååååååå så gott det blev! 
Jag har fixat en to do lista tills imorn för det är endel saker jag måste komma ihåg! Bla ringa vårdcentralen för att ta en massa prover inför besök till njurdoktorn igen. Igen och igen, det är 2 år sen sist jag va där... Sen imorn kommer en av mina bästa vänner på besök. Som jag längtat efter henne, de bor ju en bit iväg så det ska bli jättekul att ses❤️ Hon och tösen kommer upp och tittar till oss, så barnen ska med hämtas hem tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥