fredag 27 september 2013

FULLT ÖS AVSLUTAS FRAMFÖR BRASAN

Hej hej hallå, dagarna rusar fram i ett! Här är fullt upp och jag tycker jag kör mest fram och tillbaka på dagarna när barnen är i skolan. Nästa vecka de är här åker de skolbuss :-) Jag har haft vänner och släkt på besök och som hjälpt till med allt. Guld värt❤️ Senast idag va brorsan och hans tjej här och hämtade ett sista lass i lägenheten och tog med sig massagestolen hem. Så ikväll har jag möblerat och försökt ställa iordning. Sovrummen och köket är klart, näst på tur är mysrummet nere. Det får bli på söndag... 
När P va här och hjälpte mig bjöd jag henne på sushi. Mmmmm, jag älskar wasabin och sojan ;-)
Jag och kusinen va på Ikea och julgrejerna höll på att komma fram, jihooo!! Det kommer bli fler besök framöver.
Jag hittade ett Hemnes bord som precis kommit ut på fynd. Det hade stått som visningsex så inga större skråmor så det åkte med hem och hamnade i mysrummet. 
Jag har pulat lite i "extrarummet" idag men bara lastat sakerna åt sidan så vi ska komma fram ;-)
Ljus är tända lite överallt och vi ligger vid brasan. Barnen har haft kompisar här i veckan och höjdpunkten har ju varit alla möblerna de fått slå sönder som ska bli ved. Vi har tagit ut de på altanen så har de fått härja där. 
Sovrummet går i svart och lila. Jag älskar att krypa ner i sängen, så himla mysigt!!
Nu blir det duschen sen ska vi krypa ner. Morgondagen bjuder på fullt ös morgon till kväll.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt <3 skippade du den andra tavlan i sovrummet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den trillade ju bara ner hela tiden... Det kommer ändras många ggr innan allt faller på plats ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥