måndag 1 juli 2013

VIMMERBY

Sådärja, nu har jag lyckats hålla datorn igång mer än 3 minuter.... Det har hänt en del sen sist☺ Men nu har vi iallafall varit i Vimmerby på Astrid Lindgrens Värld. Väldigt uppskattat och jag tyckte det va sååå fint!!

 
Jag fastnade för showen med Emil i soppskålen, det vart premiär för den nya den 16 juni i år.
 
 
Lekladan va populär, där fick barnen köra hö, hoppa uppe på höskullen, fixa och dona☺
Mina små ♥-an va verkligen nöjda och glada!!
 
Vi gick runt och kollade in alla Astrids figurer och små byar, vart vi än kom så va det nästan alltid uppvisning så vi såg en hel del. Vissa lite större va vissa tider, då spelade de upp hela sketchen på 30 min, annars va det mindre delar under dagen.
 
Det sista vi kollade på Va Ronja Rövardotter.
 

Har ni inte varit där rekommenderas ett besök!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥