fredag 5 juli 2013

NYTT TILL GARDEROBEN

Idag har jag och pappas sambo varit i Karlshamn en snabbis. i maj köpte jag ju min 1:a bröllopsklänning där men jag fick ju för mig att byta. Så jag frågade lite snällt om det fanns någon möjlighet att få lämna tillbaks den för den hade lapparna kvar och har hängt orörd i garderoben och jag fick☺ Så skulle jag få ett tillgodokvitto så jag passade på att handla när jag ändå va där.
Denna va inte den lättaste att fånga på bild men camouflagefärgad med lite stenar i
 Aaaaah, denna gillade jag, med vingar på ryggen! Den svarta fanns bara i stl M så den va alldeles för stor, annars hade jag köpt den med!!
Tigertröjan va så mjuk och go så den fick följa med hem den med☺
 
Sen köpte jag två tröjor till Linus med som han ska få se när han kommer hem♥
I tisdags va jag, farmor och pappas sambo iväg och handlade för farmor skulle ha kläder till min kusins bröllop. Igår va det Växjö så det har varit mkt nu. Men vi är helt klara med våra kläder nu är det bara till dukningen och maten kvar☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥