torsdag 4 juli 2013

ÅH SHIT VILKA SNYGGA SKOR!!!!

Idag har jag, kusinen och barn varit i Växjö. Jag skulle baaaara ha en bh till klänningen -  klänningen som jag inte hade!! Jag fick ju helt plötsligt för mig att jag skulle inte alls ha klänningen till bröllopet, som jag köpte i maj. Ne, nu skulle det bytas färg! Först va det meningen att jag skulle bytt klänning efter vigseln för att matcha färgen på dukningen. Men så klickade jag hem ett gäng klänningar jag tyckte va snygga och så skulle resten skickas tillbaka. Bara det att klänningen med stort K hade jag ju inte hittat... Men till Växjö åkte vi och så kollade jag lite efter klänning men hittade ingen. Va inne på kicks och tänkte jag skulle ha en kräm/puder som täcker lite, de provade lite olika på mig och la lite tid på allt och sen bestämde jag mig för en. Men när jag betalade och gick ut så kostade det aaaaningens flera hundra mer än jag tänkt mig! Å jag är lite fjantig så jag tyckte det va skitpinsamt att gå in och lämna tillbaks påsen, så det gjorde kusin åt mig. Annars hade jag gått och ångrat mig hela dagen ändå. Det va ju inte som med skorna jag hittade!! Va inne i en affär och där stod sjuuuukt snygga skor! Men det fanns inte i min storlek så vi gick vidare, jag kunde bara inte släppa tanken på skorna. Hittade ett par snygga sen i silver men ne, tanken på de andra släppte inte... Å då, bara sådär så stod skorna där igen❤ Meeen inte i min storlek, *helvetesjävlaskit* tänkte jag men testade skon iallafall. Å jomenvisst, de gick på!! Bad de hämta den andra med och passade den med skulle jag slå till. Taaaadaaaaaaa shit va nöjd jag är!! Jag går och tittar på de hela tiden, jag ääääääkskar mina skor❤
Å vilken tur hade jag inte sen då, när jag kollade postlådan fanns klänningen med stort K däri!!! Bytte om direkt och är supernöjd! Allt är klart och nu ska jag inte ändra mig fler gånger. Jag skulle ju gifta mig barfota men det är inte riktigt klart än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥