onsdag 15 maj 2013

HOS FARMOR

Idag har jag varit hos farmor och putsat fönster. Sofie och Magni kom med förbi, så mysigt att träffas hos farmor☺  Nästa vecka kommer de hit och firar Thea.
Magni satt utanför balkongfönstret och tryckte pannan mot rutan, det ser ju ut som värsta blåmärket haha.
Sötnos♥♥♥
Vi hade lite onsdagsgodis med, och det tackade vi inte nej till☺
Sofie är alltid glad (nästan hihi)!! Härlig kusin♥
Jag fångades visst med på bild när jag höll på....

Ikväll va vi iväg med Maister och han fick testa jaga vildsvin men det visar jag imorn☺ Åh, imorn måste jag till optikern med och skaffa nya glasögon, Maister va hemma själv idag och jag hade inte stängt in honom i buren..... Han är kreativ, han hade dragit ner alla ytterkläderna från krokarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥