fredag 17 maj 2013

HIPP HIPP HURRA FÖR MIN STORA TJEJ IDAG♥♥♥

Tänk att denna lilla dockan är stor nu!! Idag kl 12.12 är det åtta år sedan hon föddes!! Herregud så fort det går.... Är det något jag minns som igår så är det ju när barnen föddes♥ Två relativt lätta förlossningar då den ena t o m föddes hemma.
Wips så är hon snart så stor så att stövlarna passar henne☺

Gissa om Thea blev förvånad idag när jag dök upp på skolan☺ Men såklart jätte jätteglad!!! Jag va med 1,5 timme och de skrev, läste, åt frukt, spelade kula på rasten.Så himla mysigt, men det är bara 4 veckor tills de slutar ettan, galet.....

1 kommentar:

  1. Ja, de växer så det "knakar"!! Jag kan inte fatta att min äldsta fyller 12 år på torsdag (och jag som forfarande är 25 ;) )!!

    Kram!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥