onsdag 8 maj 2013

EN DAG VID STRANDEN☺

Idag va jag med Thea i skolan och lyssnade på läsningen och vi spelade spel. Så duktig hon blivit och hon har utvecklats jättemycket i läsningen☺
När skolan va slut åkte vi hem till kusinen och mötte upp dom för det va äääntligen dags för grillningen☺
Vi åkte ut till badplatsen och så fint det har blivit, träden har ju slagit ut nu i dagarna☺
Barnen lekte och lekte, de hade superkul tillsammans och sysselsatte sig väldans bra. Vi räknade med att nån av dom skulle dratta i men de klarade sig☺
Barnen ville bada men neeeee, så varmt är det inte!
Ett av kusinbarnen bak buskarna♥
Det låg en väldigt intressant lök och flöt rundor i vattnet som skulle håvas in hela tiden... Men sen åkte både korv, korvbröd och marhmallows i vattnet och lockade till sig en flock fiskmåsar.
Världens snällaste kusin med minstingen♥ Detta är en klippa som ställer upp i vått och torrt!!
Love you♥
Titta - där är löken!!!!
Lillgossen som älskar korvbröd☺ Ögonen lyser lika fint som jackan och mössan♥
Min skrutt grillar marshmallows, gott gott!!
Barnen gick på upptäcktsfärd bland skog och troll. Jag tycker det är så himla kul att se att barnen älskar livet på landet. Skogen är väldigt lockande och jag håller med☺
Vink vink
 
Jag tror nog att barnen sover väldans gott inatt! Det är iallafall trötta barn jag har här hemma. När vi kom hem skulle vi passa två barn så det har verkligen varit full rulle här hemma☺ Nu blir det att börja på middagen sen sjunker vi ihop i en hög på soffan!
 
Tack för idag kusin och barn♥

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder det blev:-). O vilken eftermiddag! Det är gott att vi har varandra<3 kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag la inte ut de finaste bilderna på barnen, de mejlar jag över ;-)

      Radera
  2. Då får jag allt kolla mailen:-D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥