tisdag 14 maj 2013

BLÅ ORKIDÉ

Har ni sett så fin orkidé? Jag fick den av min kusin och jag tycker den är underbar♥
 
Igår på förmiddagen kom min kusin förbi och hade en såååå snygg orkidé med sig!! Jag älskar den. Vem vet, den kanske hamnar i brudbuketten☺ Igår körde jag mina intervaller och idag blev det pw innan frukost. Igår va vi på IKEA jag, kusinen och alla barn, hon skulle ha lite krokur och barnen ville vara i lekrummet. Ena barnet va inte riktigt på hugget och ville inte leka mer (ovanligt!) och när vi kom hem hade h*n feber och slocknade....
 
Idag ska jag vara barnvakt en stund, egentligen skulle gossen varit här men vi bestämde att vi åker med till stan så ska vi gå runt sjön så länge☺ Härligt nu när det är så himla fint ute♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥