fredag 12 april 2013

TJO!

Tänk när det börjar bli grönt ute igen♥
 
När vi lämnat Thea på skolan stack vi och handlade lite mat men kom på att vi glömde ta med en tom toarulle till skolan, de skulle ha den på bilden så vi körde hem och hämtade och for iväg till skolan igen. Men vilken skillnad på trafik! Jisses det går ju knappt komma till och från skolan 7.45 och bara en kvart efter är där folktomt.
 
Haha, pratade med A igår och hon är ju sååå nyfiken på vad det står i brevet hon kommer få idag☺ Jag retade henne lite och skickade att nu ligger brevet och skumpar runt i postbilen och väntar på henne. Haha, jag vet vad hon gör så fort hon kommer hem! Å nr 2 är att jag får ett sms/att hon ringer så fort hon läst.
 
Tycker det är rätt mysigt att det regnar idag, vaknade av att det regnade mot fönstret imorse. Det va rätt längesen nu, men det är väl som med solen, när den väl kommer så stannar den ett tag så nu räknar jag med regn ett tag.....
 
Nehe, nu kollar MaxSolsidan och jag ska gå 1 timme på bandet. Det blir dagens träning + knäböj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥