onsdag 24 april 2013

PW, JAGA KATT, ÅRSMÖTE

Min lille kock, en gosse som älskar stå vid spisen♥
 
När jag hade lämnat på skola/dagis mötte jag upp kusinen så gick vi en runda. Träningskläderna åkte på redan innan frukost, jag har vilodag idag men ut och gå ska jag göra ändå. Lämnade bilen vid skolan så ska jag gå en runda innan jag hämtar hem Max igen. Thea ska med en kompis hem för ikväll är det orientering med idrottsskolan. Så onsdagar är "lekdag" för vi kör varsin gång.
 
Morgonen började lite stressigt, eller ja, grannen blev väl lite stirrig för barnen tog ut hundarna på framsidan och grannens katt va ute..... Det slutade med att katten satt högt upp i ett träd i skogen!
 
Igår va det årsmöte i bostadsrättsföreningen och det är alltid intressant att gå på. Lite om vad som händer och sker här och så avslutas det med smörgåstårta och den va sjuuukt god igår!! Måste nog höra vart de beställde den☺
 
Nehe, nu måste jag ner och handla, lovade Max en RisiFrutti och det är bäst att hålla det man lovat! I eftermiddag ska vi ha lite tid han och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥