torsdag 21 mars 2013

FARMOR, JOBB, POSITIV CHOCK, TRÄNING

Igår va jag och hälsade på farmor♥ Å lille Pepsi med såklart. Han klipptes i höstas och nu är han så härligt mjuk i pälsen, den skulle stannat såhär och inte bli längre.
Så mysig han är♥
Kelen som tusan!
 
Jag och farmor va nere och käkade pizza, det är nog enda gången jag äter det, när jag äter med henne. Sen va jag borta hos pappas sambo och umgicks lite, träffade pappa med innan jag åkte hem.
 
Igår ringde gamla jobbet och undrade om jag ville komma och jobba, men det får jag inte just nu. Jag skulle gärna göra det, men antar att mina sömnproblem skulle komma tillbaka på ett kick isf :-( Men det va ändå kul att höra för jag va ju sååå jävla duktig och omtyckt, sa hon☺
 
Idag tog jag sovmorgon och sen kunde jag ju inte hålla mig, kollade skatteverket och deklarationen. Jag fick en liten chock, en positiv sådan♥
 
Om en liten stund blir det celsius och träning, idag blir det träningsdvd, lite extra plankor och avslutar med några intervaller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥