torsdag 7 mars 2013

DÄR RÖK DE!

Haha, jag skulle aldrig skrivit något igår om att jag aldrig sovit så bra mm, igårkväll åkte jag på en rejäl förkylning och har legat vaken sen 4, ont i ryggen, igenkorkad näsa och feberkänsla... Jaja, det går över, jag kan ju alltid läsa i min bok så länge☺
Så här såg det ut utanför dörren igår eftermiddag. Men jag fick för mig att jag skulle ha bort enarna!! De är jättefina att ha ljusslinga i på vintern men faaaan va de drar in barr i huset! Katterna ligger ju där under så drar de in allt. Hundarna har lärt sig att katterna ligger där så de tar ju en sväng under enarna med när de ska in och har ryggarna fulla med barr. Ne, jag tröttnade på att få barr i fötterna + att det ligger barr överallt där katterna hoppar upp. Så enarna skulle väck och det nu!
Linus sågade och jag bar iväg dom.
Tadaaa☺ Rötterna ska grävas upp när det blir lite varmare men barren sopades undan så nu hoppas jag att jag slipper se de mer! Ljusslingan hängdes över buskarna som är under fönstret istället.

5 kommentarer:

  1. Det blev JÄTTE fint! Luftigt och fint!
    Snart ska det tas tag ute hos oss också, mark stens läggning, åååh vad jag längtar! :-)
    ha det gott Lotte!
    Cheers

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker samma som A-M!!!!
      Kram Lena

      Radera
  2. Det blev ju jätte bra :)

    SvaraRadera
  3. det var ju synd att ni sågade ner dem jag hade kunnat ta dem //br. T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grävt upp de menar du? Annars ligger de bak huset ;-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥