måndag 14 januari 2013

SAKER FÖRÄNDRAS

Något har hänt!! Jag har aldrig, eller jo, men det är LÄNGESEN barnen somnade tyst och stilla utan massa undanflykter till att gå upp för att vara vakna ett par minuter extra. Det skulle kissas, "jag kan inte sova", dricka vatten, "vad gör ni?", tänk om bovarna kommer (det har ju varit mkt inbrott här uppe), mm. Men nu de senaste kvällarna har båda sovit vid halv 8 och det har bara varit "Godnatt, jag älskar dig, vi ses imorgon". Sen sover de - UTAN MINSTA GREJ! Sen sover de gott :-) Jag tror ju att jag själv spelar in lite där, så länge jag är lugn är barnen lugna! Å dessa kvällar har inte varit det minsta stressade.
Sen har de vaknat 5.30 och varit pigga istället men det kan jag ta!! De kollar lite på Barnkanalen så jag kan dra mig lite till. Underbart!! Saker förändras och det gäller även för mig, men det ska jag skriva om sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥