fredag 18 januari 2013

JAG HAR LÅNAT UT MIN SON

Sådärja, nu tar jag fredagskväll! Har tränat och det blev 14 kilometer på bandet, blandade pw och intervaller. Nu är det dags för lite återhämtning och dusch.

Jag va på ett jäkla down-humör innan idag men sen kom ena svägerskan och då blev jag på bättre humör!! Det är bestämt sen ett tag tillbaks att Max ska va hos brorsan och hans sambo denna helgen. De ville låna honom :-) Så idag hämtades han och lämnas inte förrens måndag igen. Hade det inte varit för jag har/haft honom några helger på rad nu så hade jag tyckt det va lite för många nätter. Men vi har kramats igen de här dagarna och mer lär det bli på måndag! Han kommer få superkul i helgen!!

Snart kommer älsklingen och gör mig och Thea sällskap i helgen. Najs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥