fredag 18 januari 2013

FRÅN DJÄVUL TILL HELT OK!

Inatt har jag sovit max 2 timmar men långt ifrån sammanhängande!! Jag är glad om jag sovit 30 minuter i taget... Å när jag inte får sova/blir väckt hela tiden så förvandlas jag till en djävul med horn som växer ut från pannan och de pekar åt alla håll!! Å det va just det som denna morgonen började med!! Men nu, när jag varit uppe en stund och fått kaffe och barnen är utfodrade känns det helt okej ändå. Bara de visar sig i dagsljus så blir jag lycklig igen - tänk, dessa två sötnosarna är mina!! Å jag älskar de överallt annat!! Det är bara nån natt/år de är till salu och inatt va en sån natt.... Men nu är det glömt och vi kommer väl gå igenom denna dagen mer eller mindre i slowmotion, de flesta av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥