onsdag 19 december 2012

INNEBANDYDISCO

Ikväll va Thea på innebandydisco. Eller ja, jag, granntjejen, Max och L va oxå där. Max lekte med en kompis men jag hämtade honom och L så vi hann se sista matchen med. Sen va det lite disco och godis. Meeeeen vilken kaos, folk överallt och denna ljudvolym! Jag blev paff när jag mötte grannen och hans söner och frågade va de gjorde där. Tydligen va det alla skolorna som hade detta så det va ju inte konstigt det va mycket folk! Från F-klass upp till 4an eller 5an.... Vi va hemma i tid och barnen somnade gott efter allt stoj :-)

Jag hade inte förväntat mig besök ikväll men blev jätteglad när jag fick sms om vi ville ha det!! Borde sova men är ganska pigg. Bara imorn med att ställa klockan sen har vi JULLOV!!! Det ska bli riktigt skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥