tisdag 4 december 2012

INKÖP OCH INTERVALLTRÄNING

Nu har jag inte tränat sen i torsdags och så lång vila har jag inte haft på ett år tror jag. Så när barnen va lämnade hoppade jag upp på bandet och körde ett pass. Härligt!! Jag vågar inte springa ute när det är så halt så det är perfekt att kunna köra inne istället☺
Det blev ju lite handlat igår, på Gekås. Julklapparna är klara nu och det är ju skönt!! Ok, har 2 lätta kvar. Sen är jag allergisk mot stora fula högtalare, som katten ändå klöser på, så jag va ute efter nåt litet till iphonen. Då hittade jag den här☺ Jag ska bara ha den som radio så den blev perfekt!
Max fick nya jobbarbyxor bla. Så idag är han och jobbar på förskolan. Thea har med sina nya kläder på sig.
Jag köpte en ny träningsjacka till mig, så fiiiin färg!!
 
Ah, jag va ju så nervös på hemresan igår efter alla olyckor så jag ha bara ett fåtal långa naglar kvar, suck!! De hade ju blivit riktigt långa nu. Men det är bara att börja spara igen.
 
Nu ska jag tömma lådor och slå in julklappar och fixa iordning så vi byter garderober.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥