tisdag 18 december 2012

IDAG HAR JAG BESÖKT

... SKOLA OCH FÖRSKOLA.
Vi började dagen med frukost framför Bolibompa. Det gör vi alla vardagsmornar.
Sen va jag med Thea en timme på skolan. De läser alltid ur en bok på morgonen innan skolan börjar på allvar☺ Idag va det julpysseldag, barnen va indelade i olika grupper med barn från förskoleklass upp till 5an. Det skulle bakas pepparkakor, stöpas ljus, göra julkort, titta på film, va ute och leka. Theas grupp började med att kolla på film. Där va jag med men sen va det dags att gå över till Max och vara med honom en timme. Där läste vi och firade en kompis som fyller år idag. Så då bjöds det på fruktsallad☺
 
Sen va jag bara tvungen och köra och handla, fixade några julklappar med. Inne på Sport och Motor hade de en Wachtel och det är ju en "mini-jäger" så den va jag ju bara tvungen att kela med! Jäger som brukar vara här är ju lite större...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥