lördag 1 september 2012

VÅRAN 1 SEPTEMBER

Det har varit en riktigt lugn dag, så lugn att det började krypa i kroppen efter träning!! Efter korsordet kände jag att jag måste göra något! Körde lite styrka ute i trädgården + lite kondition och när jag hade fått upp flåset rejält avslutade jag med 4km löpning. Thea och grannen cyklade bredvid.

E kom och lekte mest hela eftermiddagen och de hade rockkonsert för oss. Det va mest fnitter och gapskratt :-) Jag hade kameran redo i högsta hugg!

Sen va det soffmys en stund när kompisarna gått hem till sig. Det är bara skit på tvn så jag har varit påväg mot sängen en timme nu, men kommer liksom inte från kliandet på benet. Det är ju såååå skönt att få lite kli ;-)

Max sover hos sin mormor och han möter upp oss imorn när vi ska på utflykt. Klockan ringer 8.10 om vi inte är vakna då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥