fredag 10 augusti 2012

FREDAG OCH DAGS FÖR (ANNAN) TRÄNING

Nu har jag suttit här och tömt kameran och fixat med mina kort. Jag tog kort från simskoleavslutningen och mejlade rätt foto till rätt mammor så jag kunde spara de jag själv ska ha. Nu är det gjort så kameran är tömd tills festen imorn☺

Jag har springförbud nu i 1,5 vecka så jag ska strax hoppa på cyklen och cykla ett par mil istället. Jag fick komma till sjukgymnasten och cykla där i deras gym men jag kan lika gärna cykla ute så länge det går. Å så ska jag göra mina övningar jag fick med mig hem. Men jag får bara göra tills det klickar i benet, vilket betyder att jag knappt kan göra något alls.... Jag ska bla göra Enbensstående knäböj och då kommer jag ner 3cm på ena benet innan det klickar...

I eftermiddag ska jag få massage♥ Å jag har sån lyx att massören kommer hit och masserar☺ Det ska bli jäkligt skönt!! Jag ska bara baka en kladdkaka tills dess. Å ikväll ska vi hälsa på Pepsi♥♥♥ Hörde att han blivit kung i huset☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥