måndag 18 juni 2012

VAD ÄR LÅNGSAMT?

I ToppHälsa står det att nästa gång handlar det om det här; Löp långsamt men långt. Men vad är långsamt? När jag sprang som idag 1 kilometer på 5,15 så tycker jag det är långsamt, medans någonannan springer 1 kilometer på 4 minuter och tycker det är långsamt för just den. Å vad är långt? För en som aldrig sprungit innan är ju 5km långt. Ja, det ska bli spännande att läsa den artikeln och se vad de kom fram till☺
Här är min runda idag, när jag kommit 8km så hade jag ju massa energi över så jag tyckte det va för tidigt att springa hem så jag tog en liten omväg.

3 kommentarer:

  1. Berätta vad de kom fram till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, men tyvärr får vi vänta en månad innan tidningen kommer ;-)

      Radera
  2. Meh! Så trist :D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥