torsdag 3 maj 2012

SÅ MYCKET FINT!!!

Jag har ju som sagt, aldrig varit på ett Me&I-party innan, men va mycket snyggt det finns!! Det va massa snygga kläder och härliga färger☺ Jag blev väldigt positivt överraskad, tycker allt att säljaren ska komma en gång i höst med ;-)
Först gick säljaren igenom plagg för plagg och visade dom. Ett väldigt stort + va att hon provade kläderna själv och visade de på. Det är ju jättestor skillnad att se kläderna på galge eller om de sitter på en människa.
Den här klänningen är supersnygg på! Svägerskan och Thea ska matcha varann i sommar☺
Thea fick denna klänningen.
Se så färgglatt det är☺
Dessa byxor såg verkligen sköna ut.
Sen va det fikadags. Jag hade gjort kladdkaka och blåbärsmuffins.
I fikapausen fyllde vi i våra beställningar.
Jag gillar den här grodtröjan...
Men valde molntröjan till Max☺
Jag valde detta snygga linnet meeeeen så va det slut i min storlek :-(  SYND!! Tänkte ju att jag och sonen skulle matcha varandra.
Köpte vi för en viss summa så fick vi en hatt, jag fick en sån här hatt i turkos, till Max.
Dessa härligt sköna byxorna köpte jag och en hel del fler nu ikväll.

Jag kan inte annat än säga att jag är supernöjd med kvällen☺

1 kommentar:

  1. Jag kommer gärna till hösten och visar höstens kollektion!
    Tack för en supertrevlig kväll i solen med trevligt sällskap och god fika.
    Pernilla, me&be

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥