lördag 19 maj 2012

BLIVIT MED NY TELEFON




Detta är sista bilden tagen med min gamla telefon :-) Det är på Sydsvenska rallyt igår.

Jag har suttit i flera veckor och stört mig på min kamera på iphonen! Men det va först när jag satt ute hos G som jag såg hur bra kamera hon hade på sin telefon som jag verkligen tänkte att jag måste göra något åt det. Sen kollade jag när vi va i loshult, på deras telefoner och tyckte de med hade bra. Jaha, va jag tvungen att köpa samsung för att få bra kamera?
Så igår körde jag ner till byn och gick in och sa jag vill ha en telefon med bästa kameran! Taraaa, två minuter senare var allt klart. Vi åkte på rally och när det va slut körde vi hem till killen som fixat allt med telefonen under dagen :-)) Service!! Bara att börja använda direkt. Å denna telefonen kan jag förmodligen lita bättre på för den andra sjöng nog på sista versen...

Bye Bye dålig kamera :-) Å gammal telefon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥