lördag 17 mars 2012

I VÄNTAN PÅ GLADIATORERNA

Vi sitter/ligger i soffan och väntar på att Gladiatorerna ska börja. Det står ostbågar, chips och popcorn på bordet, barnen fick sin efterlängtade cocacola :-) Jag försöker hålla mig från chokladen och chipsen så länge som möjligt för börjar jag äta kan jag ju inte sluta... Jag tog mig ett stooort glas bubbelvatten med citron och is istället.

Träningen idag blev styrka, 25 minuter intervaller på bandet och så avslutade jag med att springa 2,3km med Klabbe. Högintensivt rakt igenom!!

Grannen är ju lite smått förälskad i Klabbe så ikväll kom han och ville gå en sväng med honom. Å det passade kanon, då har vi lite hundvakt imornkväll när vi ska på kalas :-) Annars hade han ju givetvis fått följa med, jag åker (helst) ingenstans utan min följeslagare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥