tisdag 20 mars 2012

SNART KOMMER VÄRME

Efter att ha varit ute och gått med hunden i regn och blåst så har jag liiite svårt att tro att det ska bli 15 grader på torsdag... Men hoppas på lite värme :-) Det hade varit skönt om blåsten ville avta lite med.

Vi pratade om att åka till stugan i helgen när det skulle bli fint väder + att jag kände att vi behöver komma iväg. Meeen så ringde vännerna och önskade barnvakt på lördag och vad gör vi inte? Klart vi ställer upp! Å jag vet ju att flickans favoritmat är tacos - kanske får vi fjäska lite ;-)

Veckan kommer säkert gå i ett rasande tempo. Imorn är det liksom redan onsdag och då är det träning. Torsdag vilodag och då ska jag hälsa på farmor om hon är hemma. Fredag kommer väl ett nytt slag i magen (det räknar jag med) och sen är det helg... Så snaaaart kommer barnen igen!! Usch, Max va så ledsen igår när han åkte - inte kul!! Mina små älsklingar som jag saknar varje sekund de inte är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥