torsdag 22 mars 2012

POSITIVT SAMTAL O UUUNDERBAR VÄN!!

Idag har det kommit ett efterlängtat telefonsamtal :-) Så skönt att höra positiva saker och att allt är bra. Love love love!!

Å så måste jag säga att jag har en underbar vän, A, som bara är toppen!! Alla borde ha en vän som du!! Love you!

Ikväll har vi städat här och tänt massa ljus - mys. Vi brukar städa på torsdagar, skönt att ha det gjort till helgen.

Diesel har fått en ovana och det är att följa med när vi är ute och går med Klabbe. Då ska kisen gå ett par meter bakom, visst, det är supersött men jag vill inte ha henne ute på vägarna...

Nehe, strax börjar BL och nu är det spännande!! Näst sista avsnittet har jag för mig.

2 kommentarer:

  1. Å så lustigt, min grannes katt går också efter när hon är ute med hundarna :)
    E jag hjärndöd? Vad är BL?

    SvaraRadera
  2. förlåt, jag borde fattat jag kollar också men hellre på datan för då är det mindre reklam.
    Trevlg helg

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥