lördag 31 mars 2012

KOPPARORM I MARS!!!




Max på dörr-outlet.

Vi har varit i Osby på deras årliga outlet. Vi lämnade Thea hos en kompis, sen åkte vi och mötte upp min bror och hans tjej. Max kom hem med en hel kasse leksaker så han är mer än nöjd!! Det började bli lite ont om tid tills vi skulle hämta Thea så jag och Max körde hem, meeen så låg husnycklarna kvar i andra bilen... Fördrev tiden på Willys en stund. Det är ju så in i helsikes kallt ute + att det snöar och blåser så det går ju inte va ute...

När jag hämtade Thea så hade de hittat en kopparorm som de hade i en burk. Va sjutton gör de ute nu?? De kan väl åtminstonde vänta tills det blir varmt!! Det betyder att jag redan nu ska behöva se upp vart jag trampar. Jag och min ormfobi. Förra året hade vi ju ett par huggormar på trädgården och den första va där i och för sig i påsk, men då va det ju varmt med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥