fredag 23 mars 2012

HUND ÄR BÄSTA MEDICINEN

Ligger ute i solsängen och njuter av solen. Herregud vilket underbart väder!! Jag och Klabbe joggade 6km innan men det va alldeles för varmt för honom, stackarn. Han låg innanför dörren och flåsade i en kvart efteråt... Så det gör vi inte om, det får bli morgon/kvällsrundor i fortsättningen om han ska med.

Jag är lite i chock nu kan man säga, men jag är så oerhört glad att jag har hunden så det finns inte!! Jag måste gå ut och gå, han kräver kel och jag rekommenderar alla som är lite nere att skaffa hund!! Det är som medicin för själen.

Jag ska gå ner och hämta mitt paket, mina nya träningsbyxor har kommit :-) Å så glömde jag ju mina linser hos farmor igår så nu har Joppe hämtat ut nya till mig. Även om mina ögon inte gillar dom längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥