söndag 11 mars 2012

GRILLAT 1:A GÅNGEN FÖR I ÅR

Jaha, så va det kväll igen och ännu en helg har passerat. Imorn är det ju måndag och barnen kommer äntligen hem igen ♥ Det här kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig ☺

Idag njöt vi av solen en stund innan vi begav oss ut på vägarna.
Klabbe va jätteglad att vi va ute och lekte med honom.
Det gäller verkligen att njuta, våren är allra bäst ♥

Sen körde vi ut till min lillebror och jag fixade iordning i en garderob. Det blev jättebra!! När vi ändå va ute och körde så åkte vi vidare till min andra lillebror. Där blev det grillat och bus med brorsonen.
Skrutten tyckte att jag skulle ha vikingahatten istället för han...

När vi kom hem va det bara att hämta handlarlappen och köra till maxi, nu va vi tvugna att handla inför veckan. Vi drar alltid på det den veckan vi inte har barnen... Men nu är det välfyllt i kyl och frys igen.
Jag har skickat in mejl om Me and I-träff och skickat ut inbjudningar. Vi blir några stycken ☺ Jag har aldrig haft någon sån visning innan så det ska bli kul. Lite annat än Tupperware...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥