lördag 11 februari 2012

REVY OCH SORELLO




Jodå, en marängsviss och en shot gick ner :-)

Vi va ett gäng på 10 pers (samma som på nyår) som möttes upp för att kolla på Älmhults revyn. Jisses så vi skrattade!! Den va verkligen rolig från början till slut. Å skrattade vi inte åt sketchen så skrattade vi åt/med A som satt brevid mig och verkligen gapskrattade!! Om det så bara va hon som skrattade i hela salongen. Det skrattet smittade av sig :-) Jag tycker denna revyn va bra mycket bättre än nyårsrevyerna som varit genom åren.

Sen gick vi bort till Sorello där vi bokat bord. Å det va det ju fler som gjort... Vi satt uppe i loungen och åt. Idag tog det 45 minuter innan vi fick maten så de hade att göra i köket. Men jag åt massa pizzasallad. Å sen kunde jag ju inte svika min spätta så det blev det + ett glas vitt. Men ne, denna gången blev jag inte mätt.. Kunde nog fått ner en lasagne med tro jag. Men jag beställde en marängsviss och slök den med. Men den va ju så kall så jag satt ju och huttrade sen istället. Jag är minst men ikväll åt jag mest. Det finns ingen botten. Men nästa gång beställer jag lasagne istället och blir mätt ;-) Jag gillar ju inte ens glass särskilt mycket. Hemma äter jag det aldrig!!

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥