onsdag 22 februari 2012

NU SKA JAG VÄL KLARA MIG :-)




Jag va ju på Ikea och köpte på mig ett lager doftljus. Nu ska vi väl klara oss ett litet tag.

Jag ska ta och tända lite ljus nu när vi tittar på Efterlyst. Middag behöver vi ju inte fixa för det blev vi bjudna på i Loshult :-) Tack!!

Ah, imorse gjorde jag ju bort mig! När jag va ute och rastade Klabbe lite i 6 så tänkte jag att jag måste ju ringa A för det glömde jag igår. Väntade till 6 för då vet jag att hon plockar upp flickan när de ska till fritids. Så ringer jag och hon svarar yrvaket. Sover du??? undrade jag för då ha hon ju försovit sig. Ja, vi har sportlov, fick jag till svar. Ahaaaa, jag trodde det va torsdag-fredag de va lediga, men ne, det va idag!! Sorry!! Jag ska aaaaaaldrig göra om det. Sen när jag la mig stängde jag av min telefon och tur va ju det, både sms och missade samtal ;-)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du sovit gott :)
    Själv sitter man fast i en bok man hittade på bokrean och jagar frenetiskt bort John Blund :P Men du kanske inte är någon bokmal som jag? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar gärna emot boktips om du har några :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥