måndag 27 februari 2012

MÅNDAG 27/2

Längtar lite till sommaren när jag hittade den här bilden. Kortet är tagit på Gotland i somras, på Fårö.

Min träningsdate fick va hemma med sjukt barn idag istället för att träna. Å då passade jag på att lägga mig istället, gick sådär. Men imorn gör vi ett nytt försök! Ska strax fixa frukost sen tar jag och Klabbe en powerwalk på minst en timme, innan vi hämtar barnen. Jag tror han längtar efter barnen för nu börjar han "trotsa". Å så kom jag på bara så där att shiiiiit jag glömde ju ge honom mat igårkväll så jag sprang och hällde upp. Men då hade han faktiskt mat kvar sen innan.... Å han rörde inte skålen men hans mage kurrar heeeela tiden!! Varför äter han inte? Gillar han inte den nya maten? Saknar han sin husse? Barnen? Sin hundkompis? Isf kan han va lugn, barnen kommer i eftrermiddag och nästa vecka ska han få flytta hem igen. Fan, jag vill inte att han ska flytta... Men mitt uppdrag är ju slutfört. Jag har fått honom att sluta kissa inne och det va ju det som va poängen ♥

Ha, jag har hittat ett nytt tecken ☻ har inte kunnat göra smilysar innan men nu kom det bara upp en. Men den blev ju svart ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥