lördag 25 februari 2012

LÖRDAG




God morgon!! Även om de inte kallar det morgon förrens klockan 5, på radion. Klockan står just nu på 01.26 och jag gör gröt och te. Som vanligt somnar jag, men har svårt att behålla sömnen så efter en timme vaknar jag och är piggelin igen :-( Låg och läste lite om träning istället, hittade nya övningar och bra motivation :-)

Strax dags att jobba några timmar innan det blir sängen igen. Filar lite på en handlarlista, denna veckan ska det bli en riktig matlista och bara bra mat i korgen. Bäst att ha listan klar för jag antar att jag är lite trött imorn efter kvällen som kommer, och då är det bara att åka och handla det som handlas ska. Utan att behöva tänka!!

1 kommentar:

  1. svar:
    ja jag har en remby premium kvar så skriv din mailadress så mailar jag över dig länken :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥