måndag 6 februari 2012

LIVET MED HUND




Idag var vi ju på VC, jag och Max. Han har fått vatten bak trumhinnan så vi får vänta nån månad och se om det blivit bättre. Sen bytte jag barn och åkte till veterinären och fixade det som fixas skulle.

Vi va ute och åkte tefat i backen. Sen åkte ju barnen ikväll, Maxen blev så ledsen och det är inte kul att se. Men när dörren väl stängdes va han nog den glada Max igen. Plutten.

Jag har bestämt mig för att prova på livet som hundägare. Så imorn ska jag till fröhandeln och köpa hundmat, skålar och hundschampo. Jag vill ju prova på det från noll. Sen hämtar jag hunden på onsdag :-) Vi va och kelade med honom nu ikväll. Han är så himla go och kelsjuk :-)

3 kommentarer:

  1. Skoj med hund =) Ny Ib Laursen-tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera
  2. Vad säger katterna om det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sambo gillar ju hundar!! Diesel vänjer sig, hon brukar bara gå undan första dagen när vi passat hundar innan.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥