måndag 20 februari 2012

JAG ÄR ADOPTERAD

Jag har precis tränat och vem va väääldigt sällskaplig om inte Klabbe. Så fort jag är på golvet så kommer han ♥ Han har adopterat mig och inte tvärtom... Bär runt på mina kläder och förföljer mig över allt. Han är min lilla kelgris och bebis den veckan inte barnen är här. Han kommer nog undra vart barnen tar vägen ikväll. Jag tror han trivs som fisken här och har anpassat sig väldigt bra. Han ser mig som sin matte iallafall.

Idag va barnen i tidningen :-) Det va ju från simskolan igår och Max tyckte det va väldigt spännande att han va på bild.

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta och sen hämta hem barnen. Thea ville jag skulle hämta de tidigare idag men det blir nog inte så hemskt mycket tidigare. Sov idag, för en gångs skull :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥