söndag 15 januari 2012

VECKANS TRÄNING

Skönt, om en stund är vi hemma igen :-) Innan vi åkte begav jag mig ut på en joggingrunda. Jag hade ju tagit med mig träningskläder så det va ju onödigt att åka hem med dom igen, oanvända. Så 1 mil blev det.

Denna veckan blev det; löpning 2,4 mil, 3 ggr gym, 1 spinningpass och 1 core-pass.

Jag får väl lägga om strategin nu när jag ska jobba. Men jag jobbar ju typ samma tider som P så jag har ju inga undanflykter när hon säger kom, nu ska vi till gymmet... Så det blir väl ungefär som innan iallafall :-) I och med att jag sprang idag så har jag vila imorn. Å när jag ändå ska till vårdcentralen och kolla blodtryck imorn så får jag ju ändå inte sova, så jag ska passa på att köra ut en sväng till Ryd efteråt. Sova får jag göra på tisdag...

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vad tyckte du om core-passet förresten? :) Jag har aldrig provat det, och det är lite svårt nu när magmusklerna inte sitter där de ska ;) Men efter graviditeten ska jag prova tänkte jag!

    SvaraRadera
  2. Nja, core va inget för mig. Jag kör lite övningar hemma istället. Jag tyckte passet va för kort, det va ett lunchpass. Sen gillar jag inte träna i grupp heller så det kan ju vara det...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥