söndag 8 januari 2012

TRÖTTSAMT

Jag har försökt ladda upp inlägg hela dagen men det gååår inte!! Inte med bilder iallafall :-( Jag blir så trött på det här, suck. Men då får det allt bli inlägg utan bilder idag.

Efter att nu varit typ isolerade hela veckan efter lite sjuka så ska vi äntligen umgås med våra vänner imorn :-) Skola och förskola är stängda för det är studiedag och vad passar bättre än lite lek? Både vuxna och barn ska få lite tid tillsammans. Härligt!! Ja, när jag tänker efter ska vi "sociala oss" hela dagen :-)

Imorn är en ny vecka och det innebär ju att barnen åker imornkväll. Denna gången är de iväg i två veckor och sen är de här två. Det enda positiva jag ser fram emot är en hel natts sömn. Det känns som om det är längesen även om det bara är en vecka. Barnen sover alltid hela nätterna annars men inte denna v. Å inatt är det ju fullmåne och då sover de alltid oroligt!! Men jag håller tummarna för under kan ju ske ;-)

Idag har varit en pyjamasdag. Jag har gått i pyjamas hela dagen!! Ja, ända gången va när jag bytte om till träningskläder men så fort jag hade duschat åkte pyjamasen på igen :-) Skön dag med andra ord!!

Måste boka tid till vårdcentralen för blodtryckskoll + tid till massage. Jag måste ju utnyttja min Hotstone innan den brinner inne... Å så har jag en fika med som jag måste utnyttja. Den gäller runt om i landet så vi kanske skulle tagit i Halmstad till helgen... Vi få se. Det kanske blir bio med, vi vill se Hamilton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥