torsdag 12 januari 2012

TORSDAG

Känner mig och ser ut som - världens tröttaste... Det va ju inte direkt så att vädret gjorde en på bättre humör. Blåst, regn och alldeles grått. Men jag är redo för gymmet. Lite besviken att jag inte ens är i närheten av lite träningsvärk. Men efter idag ska jag ha träningsvärk!! Idag ska vi köra längre i gymmet för det är ingen spinning. Så nu ska hela kroppen få sig en omgång. I fortsättningen blir det gymmet 1 gång i veckan i kombination med spinning. Så jag inte tröttnar... Men så länge jag har min P som jag hänger på, så kommer jag inte banga!! Då hoppas jag hon sliter tag i mig och läxar upp mig. Mina joggingrundor kommer jag aaaaldrig sluta med!!

Jag vet vad jag önskar mig i födelsedagspresent - ett klippkort på gymmet på friskis och svettis.

2 kommentarer:

  1. När jag sen ska ha gymkort på friskis så ska jag se till att du får en sån sjuk träningsvärk, så du tror att du inte någonsin kommer ha ondare, jag är inte snäll på gymmet ;) kramiz

    SvaraRadera
  2. A det är bra Malin, jag litar på dig ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥