lördag 14 januari 2012

SKUMMESLÖV

God morgon! Här ligger jag under täcket och tänker ligga kvar en stund till. Vi är ute i stugan och det behövs eldas en stund innan vi stiger upp ;-) Vi körde ut igårkväll efter vi varit hos J's föräldrar och ätit middag.
Äntligen lördag. Som jag längtat hit, just bara för att idag ska jag äta godis... Läste att det är ju 365 (366 i år) dagar och 104 av dom är helg. Äter du då godis hela helgerna så är det 1/3 del av året. Ne, det går ju inte. Så det får bli endast lördagarna nu ;-) Men jag fick med mig en ask salta pinnar av J's föräldrar igår för sötsuget höll på att ta överhand. Men jag klarade mig, vi hade massa frukter med oss. Jag har ju blivit helt såld på Sharonfrukter, mmmmm så gott!
Nepp, snaaart kan vi stiga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥