måndag 9 januari 2012

MÅNDAG

God morgon på er. Här blev natten bättre än förväntat, den blev som alla andra nätter den här veckan. Jag gick upp en gång för att ge hostmedicin. Men jag trodde faktiskt att det skulle bli en tiiiidig morgon eftersom gossen sov innan kl 18 igår... Men nedå, halv 8 vaknade han ♥

Nu är det längesen jag gjorde kladdkaka men idag får vi ju faktiskt en anledning att göra det ;-) Även om jag inte är så mkt för fika så kan jag ju alltid ta en kopp kaffe och en hörna på kakan. Kaffe va med längesen, nu för tiden blir det bara ingefärste. Undra va det är för konstiga vanor jag fått haha.

Nu funkade iphoneuppladdningen med bilder med, jag testade ett inlägg som jag skulle gjort igår och jag såg att det kom upp. Än är här inget x-box igång, nån måtta får det väl vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥