torsdag 26 januari 2012

IDAG HAR JAG TJÄNAT PENGAR!!

Ojojoj vilken bra dag ;-) Först när jag städade så blev jag sååå sugen på att köpa nya blommor och saker till fönsterna. Så kollade jag i veckobladet, såg att de har 50% på alla krukväxter på Linnean, så dit ska jag imorn. Hoppas de har nåt kvar, isåfall ska jag fynda.

Sen skulle jag hämta ut mina paket, mina proteingrejer va på halva priset så redan där tjänade jag 500:-. Påväg till maxi tänkte jag åååå, jag skulle vilja ha hantlar till min träning hemma. Kollade på maxi om där fanns handlar, de hade haft i alla år men inte just i år... Begav mig till Team Sportia.


Där fanns såna här boxar. En på 9kg och en på 18kg. Jag tyckte 9kg räckte. Då frågade dom om jag är klubbmedlem på TS, å det är jag sen jag köpte löpbandet. Yes, då kostade boxen bara 299:- istället. Å när jag väl ska betala har jag bonus på 175:- så jag betalade bara 124:- för boxen :-) Tänk va pengar jag tjänat idag!! Nästan så HMpåsen är gratis haha.

Så det blev 45min styrketräning här och det gick bra. Vi får väl se om jag kan gå imorn... Nu ska vi laga middag.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥