tisdag 20 december 2011

VILKEN DÅLIG MAMMA JAG ÄR

Mmm, jag är hemsk. Hur kunde jag prioritera bort luciafirandet? Åka till USA istället för att gå på lucian. Jag skrev ju inte ett inlägg innan jag åkte att jag hade dåligt samvete för jag missade just - lucian. Å jag berättade för barnen och lärarna att jag inte kunde komma och varför. Det va ju inte direkt så att jag bara åkte till Ullared och sket i alltihop och inte berättade för någon att jag inte tänkte komma. Inte ens barnen. hade jag varit en usel mamma kan jag tycka för Ullared hade jag ju kunnat välja vilken jävla dag som helst. Då hade jag ju medvetet prioriterat bort barnen. USA hade vi inte ens en möjlighet att påverka själva vilken vecka det skulle bli. Eftersom det va träff där både Kina, USA, Tyskland och Sverige va inblandade. Men men fyyyyy vilken dåååååålig mamma jag är!! Eller vad säger NI?
Barnen överlevde och ärlighet varar ju längst.

Skrivet med stor ironi!!

4 kommentarer:

  1. Fyyyyyyyyyyy skäms på dig!!!!!!!!!!!!
    Hur kunde du???? Du skulle naturligtvis som en god mor åkt hem en sväng på tisdagen och tittat på luciatåget de få minuter det varade i snålblåsten!!!!
    Stackars barn, de får nu gå i terapi resten av livet för detta trauma kommer de väl aldrig över??????????? För det blir väl inte något nytt luciatåg, (snarlikt) nästa år.......
    (OBS IRONI)

    SvaraRadera
  2. Ne precis, jag får nog skicka de i terapi!! Stackars barn som har en sån mamma, att jag gör allt för de resten av året kan tydligen kvitta haha. Thea sa igår att lucian ändå va tråkig för alla stod i paraply...

    SvaraRadera
  3. läser du mogis.se blogg?

    http://www.mogis.se/category/dagens-outfit/

    SvaraRadera
  4. Ne där ha jag aldrig varit inne. Vem är det?

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥