söndag 18 december 2011

TIME SQUARE

Nu har vi varit en runda och kollat in Time Square med alla deras stora reklamskyltar. Jisses.


Men först stannade vi på en Japansk restaurang och åt. Jag fick förrätt med nån soppa och en några såser. Sen friterad fisk.





Polisen hade koll uppifrån. Det kryllar av poliser här! De kör vespor, rider på hästar, kör legobilar och är till och med uppe i luften...


Här är en cykelraggare. Ikväll va det många som hade blingat dom med julbelysning och stereo på högsta volym.






Sen visste jag att det skulle finnas ett Toys R Us med ett pariserhjul inuti. Å vi hittade det :-)


Häftigt



Sen såg jag Hallo Kitty va ute på stan med.

Å vet ni, jag har gjort en liten filmsnutt från Time Square baaaaara för eran skull!! Jag sa ju att ni skulle få följa med :-) Den lägger jag upp när jag kommit hem.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥