tisdag 27 december 2011

STIG-HELMERS STORY

Vi va nere och kollade på bio, det blev Stig-Helmers Story. Så rolig och söt den va :-) Vill ni skratta ska ni se den. Kollade även in när en annan bio går, som jag vet barnen vill se. Vi får se om vi får till en bio nästa gång de kommer :-)
När vi åkte hem blev jag såååå sugen på toast. Så det fick bli en toast och en cider. Å lite smågodis på det...

Innan bion va det raketskjutning. Patrik visade lite av vad han säljer och det är ju väldigt fint att se på, även om jag inte gillar när det smäller...

Nu kollar vi på nån kriminalserie på 1an. Den verkar bra. Jag vill ju inte se hemska filmer men jag kan inte låta bli att kolla.

Imorn är Joppe ledig (idag med) så då ska vi passa på och slänga all skräp. Massa kartonger och skit. Tvätta sängkläder och promenad står med på schemat - ganska oplanerad dag med andra ord. Vi gör lite vad vi känner för.
Nu ska jag få lite kli på fötterna och så ska jag stoppa fingrarna i godisskålen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥